Bir zamanlar bir Citroen olan DS 4 indi Audi, BMW və digər premium markaları təqib edən DS Automobiles seriyasının bir parçasıdır. Bir Audi A3 və ya BMW 1 Seriyası ölçüsündə, ancaq hər ikisindən də bir az daha uzun. Dizel mühərriklər, 118 bhp 1.6 litrdən 148 bhp və ya 178 bhp’yə qədər 2.0 litrə qədər dəyişir – ikincisi sadəcə avtomatik sürət qutusu ilə birlikdə mövcuddur. Ayrıca 129 bhp və 207 bhp olan 1.2 və ya 1.6 litrlik benzinli mühərriklər və ya 163 bhp’li 1.6 benzinli avtomobillər də var.

Yol ötürücüsünə xas olan qara dam örtükləri və təkər arxa uzantıları, gəzinti hündürlüyünün artması ilə yanaşı standart DS 4-də olduğundan 3 sm yuxarı oturmağınız deməkdir. Yol kənarına baxmayaraq, dörd təkərli disk belə deyil bir seçim.

1.2 litrlik benzin mühərriki 129bhp inkişaf etdirir və həmişə həvəsli olur, yalnız xüsusilə dik təpələrdə çalışır. 1.6 dizel 118bhp gücündə daha az gücə sahib ola bilər, ancaq yolda özünü aşağı hissədə istehsal edildiyi üçün daha güclü hiss edir. 2.0 dizelinin 148bhp versiyası, 1.6 litr həcmli bir yanacaq sərfi olduğu üçün 72.4 mq olduğu üçün cazibədardır. 178bhp dizel və 207bhp benzin, hər ikisi də DS 4-ni gücsüz hiss edir.

 

Citroen DS4
Citroen DS4

İlk baxışdan kabin, DS’nin yüksəliş istəklərinə uyğundur. Üst hissəni təşkil edən yumşaq toxunuşlu plastikdən hazırlanmış böyük bir plitələr, içəriyə yayılmış bəzi gözəl görünüşlü parçalar və ağlabatan ölçülü əyləncə sistemi var. Bu işləmək üçün kifayət qədər asan olduğunu sübut edir, lakin ən yaxşı sistemlərlə müqayisədə bir az köhnə görünür.

Sükan çarxının özü böyük bir tərəfdədir ki, rahat işləmək üçün bir az uzanır. Ön oturacaqlar çox tənzimlənmə ilə rahatdır, ancaq tez büksəniz çox dəstək vermir. Görünüş və yaxşı hiss olunmasına baxmayaraq bahalı olan müxtəlif dəri variantları mövcuddur.

Arxa oturacaqlar açılmayan kiçik arxa pəncərələr, geniş bir C dirəyi və uçan dam örtüyü sayəsində klostrofobik hiss olunur. Baş otağı sıxdır, ayaq otağı isə altı futdan çox hündür sürücülük üçün demək olar ki, yoxdur. Arxa skamyada üçü əldə edə bilərsiniz, ancaq petite şəxslər də çiyin-çiyinə vuruşacaqlar.

Yalnız arxa oturacaqlar sıxışdırılmır, onlara giriş də gözlədiyinizdən daha çətindir. Qapılar kiçik və yöndəmsiz formadadır, yəni demək olar ki, arxa oturacaqlara düşməlisiniz. Yenidən geri çəkilmək daha çətin məsələdir.

Elegance trimindəki ən ucuz DS 4, 1.2 litrlik benzin, Audi A3-dən daha baha başa gələcək. Bu cür pula ümid etdiyiniz üçün çox sayda avadanlıq əldə edirsiniz. Buraya 17in yüngül lehimli disklər, arxa dayanacaq sensorları, avtomatik işıqlar və sileceklər, cüt zonalı iqlim nəzarəti və Apple CarPlay və sat-nav ilə 7in Bluetooth sensorlu əyləncə sistemi daxildir.

Prestige triminə qədər hərəkət etmək çox bahalı deyil və 18 təkərlər, hissə dəri oturacaqlar, yönlü ksenon işıqlar, açarsız giriş və başlanğıc, geri çevrilən kamera və xrom qapı tutacaqları əlavə olunur. Cazibədar ola bilsə də, Elegance ən çox istədiyiniz dəstə sahibdir, halbuki gəzinti daha kiçik 17in təkərlərində daha yaxşıdır.